top of page
nir_yefet_restaurant_design.jpg
  • תמונת הסופר/תניר יפת - מעצב פנים

עיצוב דירת קבלן


רכישת דירה מקבלן, הינו תהליך אשר איננו מסתיים בשלב הרכישה, אלא זהו רק התחלה של תהליך עיצוב של הדירה וקבלת החלטות עם התקדמות הבניה.

הגשת שינויים ( שינויי דיירים ), בקשת תוספות או הפחתות, ביצוע שינויים בתכנון הדירה שרכשתם מהקבלן, בחירת חומרי הגמר כגון ריצופים וחיפויים, מהמבחר שהקבלן מעניק, או לחלופין - זיכוי ושדרוג הבחירות, כנ"ל גם לגבי המטבח ואביזרים נוספים בדירה.

לעתים רוכשי דירות, תוהים באיזה שלב הם יהיו זקוקים לעין מקצועית של מעצב פנים, אשר יעצב ויתאים עבורם את הדירה ולא מעט פעמים, או אולי ברוב המקרים, הם יוצרים קשר עם מעצב פנים, שבוע לפני שהקבלן מבקש את השינויים הסופיים ו/או הבחירות הסופיות, שאז הכל נעשה לחוץ ולא נעים לעומת להיות מוכנים לכך עוד לפני שהקבלן מציב את הדרישה לעוד מספר ימים.


לא מעט פעמים קיבלתי לידי תכניות דירה מקבלן וברובן ( כמובן תלוי בסוג הפרויקט ) היו שינויים רבים - הקבלן לרוב מעניק אבזור סטנדרטי, ברמת התכנון - כגון מספר נקודות תאורה מצומצם, נקודות חשמל, מטבח סטנדרטי פשוט, שלרוב כולם משדרגים וחומרי גמר שאולי אינם קולעים לטעמכם האישי או בגוונים והטקסטורות שבהם דמיינתם את הדירה שלכם.


כחלק מהשירות עיצוב פנים במשרדי, אני מעניק פגישות יעוץ תכנון ועיצוב לרוכשי דירות מקבלן המעוניינים לבצע שינויים בדירה וזקוקים לעזרה מקצועית בבחירת חומרי הגמר ושינויים מהותיים וכדאיים בדירה.

אנחנו נפגשים לפגישת היכרות שבמהירות נכנסת לעומק התכניות, התקציב וכאן מתחיל הייעוץ עבור השינויים הכדאיים ביותר בדירה, באם כדאי או לא להוריד קיר, או לוותר על שירותים ותהיות רבות שעולות בראשם של רוכשי הדירות ושלא פעם ולא פעמיים נתקלתי בתהיות מהסוג הזה שלפעמים מנעו גם הוצאה מיותרת מחוסר תשומת לב או פגיעה בתכנון הדירה.

אני מעניק את הייעוץ בעין מקצועית ומתוך ניסיון של 12 שנים בתחום, תוך שליטה בתקציב שלכם.

לפעמים אנשים חושבים שהם יכולים לבצע מספר רב של שדרוגים ובסוף לא נשאר להם תקציב לריהוט, מוצרי חשמל למטבח וכדומה.


לא תמיד כדאי לשנות הכל, להרוס, לשבור, לבטל, לשדרג את כל הבחירות, הכל תלוי בתקציב שברשותכם ואני יכול לעזור לכם, להתאים אותו למצב שתבצעו שינויים לדירה נוחה וטובה עבורכם, בדיוק עבור הצרכים שלכם, בחירת חומרי הגמר יחד עם שדרוגים כאלו ואחרים, תוך השארת כסף לרכישת מוצרים לפני כניסתכם לדירה.


את התכניות שינויים אנו מגישים לקבלן וכך יש ברשותכם כעת תכנית שהקבלן מחויב אליה והיא לפי הצרכים והדרישות שלכם, תוך תכנון קפדני של הדירה.

127 צפיות
bottom of page