top of page
nir_yefet_restaurant_design.jpg
  • תמונת הסופר/תניר יפת - מעצב פנים

עיצוב דירות ובתי יוקרה


עיצוב דירת יוקרה, מתחיל ביכולות המעצב להביא לידי ביטוי את סגנון ואופי הלקוחות אשר עבורם הוא מעצב. תכנון ועיצוב דירת יוקרה מתחיל בתכנון קפדני של כלל האזורים בדירה וניצול מיטבי של השטחים, תוך יצירת חלל אירוח מרווח, מפנק ומרהיב אשר יכלול את הסלון, המטבח ואזור שולחן האוכל.

כאשר הסלון מספיק מרווח, אז ניצור שם כמה אזורי ישיבה שונים, סלון רחב ידיים לאירוח ופינת ישיבה או פינות ישיבה אשר יותאמו לאורח החיים של הלקוחות, כמו פינת קריאה, כתיבה, עבודה או האזנה למוסיקה, בר אלכוהול - הרעיון לכל אזור, טמון באופי הלקוחות.

כפי שאנחנו מתאימים את אופי העיצוב ללקוח, כך גם מבחר בחירת החומרים, צריך להיות כזה שכל החומרים יחד יתמגו בהרמוניה מושלמת ויעניקו לדירת או לבית את המראה והסגנון שאותו הגדרנו עבור הלקוח, יחד עם תכנון מוקפד וברמה גבוהה.

עיצוב דירות יוקרה ובתי יוקרה הינו שירות שלרוב אנו מעניקים יחד עם ניהול פרויקט ולא רק ליווי הפרויקט, היות וישנם אין ספור פרטים ופריטים בפרויקט מהסוג הזה ומאוד חשוב לנו להישאר נאמנים לתכנון, להיות מעורבים בשטח, לעלות על דברים בזמן ולחסוך בעלויות הביצוע תוך מניעת תקלות, עיכוב בזמנים ועוד.

כך אנחנו יכולים להבטיח את השירות הטוב ביותר והתוצאות הטובות ביותר בהתאם.



152 צפיות
bottom of page