top of page
nir_yefet_restaurant_design.jpg
  • תמונת הסופר/תניר יפת - מעצב פנים

עבודה עם מעצב פנים

פגישת היכרות

עיצוב פנים לבית פרטי או דירה הינו תהליך אשר מתחיל בראש ובראשונה במפגש היכרות עם מעצב הפנים. במפגש זה מכירים אחד את השני ובודקים את היתכנות העבודה המשותפת והחיבור הבין אישי והמקצועי.

עיצוב ותכנון דירת פנטהאוז - סטודיו ניר יפת

האם יש לי באמת צורך במעצב פנים או שכדאי לחסוך את שכרו בפרויקט ולהשקיע בחומרים ובריהוט במקום?...

במידה ויש לכם רקע או ניסיון בתכנון ובניה ואתם בקיאים בשוק חומרי הגמר כגון ריצופים, חיפויים, אביזרים סניטרים, סוגי עץ, ציפויים וכו', ייתכן ואתם יכולים לבצע את הפרויקט לבדכם ולהכין בעצמכם את התכניות לקבלני הביצוע השונים' שיהיו מעורבים בפרויקט כגון - קבלן ביצוע, איש גבס, מיזוג אויר, חשמל ותאורה, מטבח תכניות ריצוף, אינסטלציה, נגרות וכו'.

אם המצב שונה מכך ואין לכם ניסיון או ידע בתחום, חד משמעית - לא כדאי לוותר על מעצב פנים.

בכל פרויקט - בין אם דירה או בית, מעורבים בפרויקט מספר רב של בעלי מקצוע' כאשר כל אחד מהם אמור לקבל תכנית מסודרת ומקצועית' על מנת להימנע מטעויות ושלא לגרום לכך שדברים יכולים או עלולים להתפרש אחרת.

מעצב פנים מהווה חלק בלתי נפרד' מכל פרויקט שיפוץ או בניה חדשה והוא אף יכול לחסוך כסף רב וכאבי ראש מיותרים.

שכר מעצב פנים

ראשית לפני שאתם פונים למעצב פנים, תגדירו מראש את התקציב שברשותכם' לmurl ביצוע שיפוץ או בניה חדשה, כך מעצב פנים יוכל לתת לכם את הייעוץ הנכון והמדויק ביותר' כבר בפגישה הראשונה או השנייה יחד עם הגשת הצעת המחיר.

האם כדאי לקחת מעצב פנים מהאזור שלי?

קרבת המעצב אליכם איננה חובה, שכן פגישות יהיו מתואמות מראש וכל יתר העבודה נעשית ממשרדו של המעצב וביקורים בשטח במהלך הפרויקט שגם הם מסודרים כשהפרויקט מסודר.



לתאום פגישת יעוץ צרו קשר כאן

75 צפיות
bottom of page