top of page
nir_yefet_restaurant_design.jpg
  • תמונת הסופר/תניר יפת - מעצב פנים

עיצוב בתי מלון והוסטלים



עיצוב והקמה של בית מלון והוסטלים

הקמת בית מלון, אכסניה או שיפוץ ועיצוב מחדש של מלון קיים, הינו פרויקט ארוך ומאתגר אך מעניין ומרתק גם יחד.

כל מבנה המשמש לתיירות, בין אם זה בית מלון , אכסניה או אחר, חייב לעמוד בקריטריונים הנדרשים לצורך מתן היתר לשימוש מלונאי, תקני בטיחות, חשמל, אינסטלציה, היגיינה, תברואה, היתר שימוש, היתרי בניה וכו'.

בעקבות המחסור בחדרי מלון בישראל ( כ-10,000 חדרים ) משרד התיירות מעניק תמריצים, בצורת השתתפות חלקית בשיפוץ או הקמת בתי מלון, גם לקבלת מענק זה ע"י משרד התיירות, ישנם תנאי סף שבהם צריך לעמוד בית המלון ו/או האכסניה.

את המידע לכך ניתן למצוא באתר משרד התיירות, כמו גם אם עדיין ניתן לקבל מענקים.

עיצוב חדר מלונאי - סטודיו ניר יפת

המלון כחוויה

כסטודיו לעיצוב פנים, אנו רואים בתי מלון ואכסניות כמקומות המעניקים חוויה ייחודית לתיירים, מלבד שימושם הפונקציונלי של אירוח ולינה.

המלון בעינינו, אינו בא לפתור בעיה של לינה, אלא עליו להעניק חוויה מיוחדת לאורחים השוהים בו, יחד עם מחשבה זו אנו ניגשים למלאכת עיצוב ותכנון בתי מלון והוסטלים.

כפי שציינתי, לבתי מלון יש רמות דירוג שונות וכך גם לאכסניות, מעבר לדירוג, קיימים מלונות בוטיק ומלונות יוקרה וכך גם ישנם אכסניות רבות ברחבי העולם, שאינם כבר גסט-האוס פשוט, עם מספר רב של מיטות בחדר , שירותים ציבוריים ומטבח משותף בלבד.

אכסניות כיום מהוות מקומות תוססים המושכים תיירות מכל העולם, על בסיס החוויה הייחודית שבהן.

כיום, כבר נוצרו לא מעט רשתות עולמיות של הוסטלים ואיגודים, שאף קיימים גם בארץ, המאגדים את כלל האכסניות ובכך מסייעים לתיירים המחפשים אחר אכסניות, לראות בשקיפות מלאה, את רמת הדירוג של האכסניה, המלצות , תעריפים וכו'.

147 צפיות
bottom of page