top of page
nir_yefet_restaurant_design.jpg
  • תמונת הסופר/תניר יפת - מעצב פנים

עיצוב אולמות אירועים


עיצוב אולם אירועים בלג'יו בת ים - סטודיו ניר יפת

מגוון אולמות האירועים כיום

עיצוב אולמות אירועים, הוא תחום פורה במיוחד, כיום ישנם טרנדים רבים בתחום העיצוב אולמות אירועים בארץ ובעולם, בין היתר ישנן מסעדות לא מעטות שנפתחות, אשר מייעדות חלק מהשטחים שלהם ואף לעתים את כל המסעדה לאירועים.

במקביל גם מסעדות קיימות החלו לפנות לנישת האירועים, על מנת להגדיל את המחזור הכספי שלהם ולנצל את השעות הרגועות במהלך ימי השבוע.


התחרות בתחום

יחד עם העובדה שבכל שנה נפתחים אולמות אירועים חדשים, כאשר כל אחד מהם מציע סגנון עיצוב שונה וחוויה שונה, קיימת תחרות רבה בתחום וגם מגוון רחב של אפשרויות.

על כן, אנו תמיד עוקבים מקרוב אחר הטרנדים החדשים בעולם העיצוב ובעיצוב אולמות האירועים החדשים.

החוויה של עיצוב אולמות אירועים

היום ניתן דגש חזק על החוויה שאולם אירועים מעניק לקהל האורחים שלו, לא עוד אולמות אירועים של פעם, אלא אולמות אירועים מעוצבים ויפים על בסיס הטרנדים העדכניים וסגנונות העיצוב החדשים, יחד עם חומרי גמר חדשים חוויה וסיפור שאותו מספר האולם.

בעלי אולמות אירועים, מבינים היום את חשיבות העיצוב של אולם אירועים, הקונספט וההתאמה לזמנים החדשים. דלתם פתוחה למעצבים, אשר מביאים סגנונות חדשים לתחום ובכך יוצרים הבדלה משמעותית, בין אולם אירועים אחד לאחר.

תהליך שיפוץ והקמה של אולמות אירועים

בפרויקט עיצוב מחדש של אולם אירועים קיים, חשוב מאוד אופן תהליך העיצוב מבחינת הזמנים והתוצאות, היות ותהליך השיפוץ מתבצע לרוב, תוך כדי המשך הפעלתו, על מנת שלא לאבד הכנסות ולהפנות לקוחות למתחרים.

כך אנו מחלקים את עבודות הביצוע ומתאימים את התכנון, כך שיוכל להתבצע בשלבים ולעתים שהדברים יוכנו בחוץ וייכנסו להרכבות וביצוע במהלך הלילה ובמהלך החגים, שבהם האולמות אינם פעילים.

היכולת לתכנן אולם אירועים או שיפוץ מסוג זה, איננה דבר של מה בכך. את הפרויקט כאמור אנו מעצבים במלואו ומחלקים את זמני הביצוע, לפי שלבים ולפי הזמנים בהם האולם צריך לתפקד ולקיים את האירועים שאליהם האולם מחויב.


בזכות בעלי המקצוע שעימם אנו עובדים באופן שוטף כבר מזה שנים, אשר מתמחים בהקמה של אולמות אירועים כגון – אנשי גבס המתמחים בביצוע עבודות גדולות, תקרות מעוצבות וגבוהות, מהנדסי חשמל, יועצי תאורה מקצועיים ויועצים נוספים כגון בטיחות, חשמל, רישוי וכו', ספקי ריהוט ותאורה, ספקי חומרי גמר , קבלני ריצוף גדולים ועוד, אנו מסוגלים גם לעצב ולתכנן אולם אירועים בכל סדר גודל ובלוחות זמנים צפופים.

צרו עמנו קשר בנוגע לעיצוב אולם אירועים חדש - 052-3454754

305 צפיות
bottom of page